Nu är det officiellt

2014-12-29

Efter en hel del träffar och möten är det till sist klart; Min nya klubb, tillika min första som huvudtränare för ett seniorlag, blir BK Wobbler i Division 6. Mer om det kan ni läsa om på klubbens officiella hemsida på nedanstående länk.

http://www.bkwobbler.se/index.php?option=com_content&view=article&id=972:bk-wobbler-har-ny-traenartrio&catid=1:senaste-nytt&Itemid=54 

Givetvis jätteskoj att det till sist gått i lås. Jag tror att BK Wobbler är helt rätt första steg för mig i min tränarkarriär och att jag kommer att lära mig mycket. För min del blir det viktigt att vara ödmjuk inför deras organisation och mitt i sammanhanget begränsande kunnande, men samtidigt att ha en vilja att komma framåt.

Jag ser fram emot en framgångsrik period på Överåsvallen i Göteborg och att vi förhoppningsvis kan spela en rolig och vinstgivande fotboll.

 

Leave a Reply

